loading...

pforexcom

بروکر معاملاتی الیمپ ترید Olymp Trade به مشتریان خود از راه های مختلفی اجازه می‌دهد تا سودآوری کنند و سرمایه خود را گسترش دهند. بنابراین شما پس از ثبت نام در بروکر الیمپ ترید راه های مخ

راهنمای سودآوری بروکر الیمپ ترید OlympTrade

روزبه افشاری بازدید : 18 چهارشنبه 23 شهریور 1401 : 19:23 نظرات (0)

بروکر معاملاتی الیمپ ترید Olymp Trade به مشتریان خود از راه های مختلفی اجازه می‌دهد تا سودآوری کنند و سرمایه خود را گسترش دهند. بنابراین شما پس از ثبت نام در بروکر الیمپ ترید راه های مختلفی پیش روی خود دارید تا به سودآوری بپردازید و از مزایای بروکر الیمپ ترید به بهترین شکل بهره بگیرید.

با این حال برای یادگیری نیز منابع مختلفی را باید مطالعه کنید و استراتژی های الیمپ ترید بسیاری را امتحان کنید تا بتوانید بهترین راه را برای سودآوری خود پیدا کنید و با تمام عناصر بروکر الیمپ ترید ایران آشنا شوید.

در این مطلب شما را با تمام راه های سودآوری در بروکر الیمپ ترید آشنا می‌کنیم. تنها راه انتخاب بهترین روش سودآوری در الیمپ ترید این است که با تمام روش ها و ترفندها آشنایی داشته باشید و بتوانید انتخاب هوشمندانه‌ای انجام دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

💵نحوه سودآوری در الیمپ ترید مشخصات
🔥معامله فارکس الیمپ ترید معامله جفت ارزها با امکان استفاده از اهرم
💰معامله FTT الیمپ ترید معامله در زمان ثابت با سودآوری مشخص
📈معامله سهام الیمپ ترید معامله بر اساس ارزش سهام، امکان معامله فروش تنها پس از خرید

معامله فارکس الیمپ ترید OlympTrade

یکی از راه های اصلی سودآوری در بروکر الیمپ ترید، معاملات فارکس الیمپ ترید است. فارکس در واقع یک پلتفرم معاملاتی بین المللی محسوب می‌شود که در آن ارزها خرید و فروش می‌شوند. عموما بازار فارکس بزرگترین بازار معاملاتی دنیا از نظر حجم و تعداد معاملات محسوب می‌شود.

یک معامله گر فارکس برای سودآوری در این بازار نیاز دارد که نحوه تغییر قیمت یک نماد معاملاتی را پیش بینی کند. برای این مورد باید به بررسی بروکر الیمپ ترید بپردازید. علاوه بر این، سودآوری از معامله فارکس الیمپ ترید نه تنها به میزان سرمایه گذاری شده بلکه به میزان افزایش یا کاهش قیمت نماد معاملاتی بستگی دارد.

برای معامله فارکس در الیمپ ترید ابتدا از منوی بالای کابین شخصی الیمپ ترید جفت ارز موردنظر خود را برای معامله انتخاب کنید. سپس میزان معامله را مشخص کنید. حالا طبق تحلیل و پیش بینی خود از روند قیمت در آینده، جهت معامله را از بین خرید و فروش انتخاب کنید.

یک معامله خرید زمانی برایتان سودآور می‌شود که قیمت نماد معاملاتی افزایش پیدا کند. از طرف دیگر اگر قیمت نماد کاهش پیدا کند، معامله فروش شما سودآور می‌شود و به موفقیت در الیمپ ترید دست پیدا می‌کنید. اگر می‌خواهید معامله به طور اتوماتیک در یک نقطه سودآوری خاص بسته شود، در بخش Take Profit میزان سود موردنظر خود را وارد کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

شما همینطور می‌توانید حداکثر ضرر خود را محدود کرده و با تنظیم یک سطح توقف ضرر با رسیدن قیمت به آن نقطه،‌ معامله را به طور اتوماتیک ببندید. همینطور به صورت دستی می‌توانید معامله را در هر زمانی با کلیک کردن بر روی گزینه Close ببندید و به کسب درآمد با الیمپ ترید بپردازید.

مواردی که سود نهایی شما از یک معامله را مشخص می‌کنند شامل تفاوت قیمت باز و بسته شدن معامله، ارزش سرمایه گذاری، اندازه ضرب‌کننده یا Multiplier طبق قوانین الیمپ ترید، کمیسیون باز کردن معامله و کمیسیون انتقال معامله به روز بعد، می‌شود.

توجه داشته باشید که حداقل میزان حجم معامله 1 دلار یا یورو و حداکثر میزان حجم معامله به وضعیت حساب الیمپ ترید شما بستگی دارد. اگر در سطح تازه‌کار یا Starter باشید، حداکثر حجم هر معامله 2 هزار دلار یا یورو است. برای سطح پیشرفته این مبلغ 3000 دلار یا یورو بوده و برای سطح متخصص یا Expert حداکثر حجم معامله 4 هزار دلار یا یورو است.

معامله در زمان ثابت FTT الیمپ ترید

معامله در زمان ثابت یا Fixed Time Trades که به طور مخفف با نام FTT شناخته می‌شود، یکی از حالت های معامله است که در پلتفرم الیمپ ترید برای معامله گران و سرمایه گذاران در دسترس است.

در این حالت در الیمپ ترید فارسی شما برای دوره زمانی محدودی معامله می‌کنید و یک نرخ ثابت بازده برای پیش بینی صحیح در مورد حرکات ارزها،‌ سهام یا قیمت دیگر نمادهای معاملاتی،‌ دریافت می‌کنید.

معامله در حالت زمان ثابت یا FTT در واقع آسان ترین راه سودآوری از تغییرات ارزش نمادهای معاملاتی به شمار می‌آید. با این حال برای دریافت نتایج مثبت، شما نیاز دارید که به تمرین و تکرار در حساب دمو الیمپ ترید بپردازید تا بتوانید موفقیت آمیز عمل کنید.

برای انجام معامله FTT در وب سایت بروکر الیمپ ترید، پس از ورود به بخش معامله در زمان ثابت، منویی در کنار چارت نماد معاملاتی وجود دارد که در آن می‌توانید شرایط معامله خود را انتخاب کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

برای باز کردن یک معامله در این حالت شما باید حجم معامله را وارد کنید و سپس زمان معامله را مشخص کنید. برای اکثر نمادهای معاملاتی حداقل زمان معامله 1 دقیقه است اما استثناهایی وجود دارد که زمان معامله در آنها از 5 یا 15 دقیقه شروع می‌شود.

معامله FTT در الیمپ ترید اندروید بسیار ساده است. اگر فکر می‌کنید قیمت نماد تا پایان زمان مشخص شده صعود می‌کند،‌ دکمه سبز رنگ را انتخاب کنید و اگر می‌خواهید از نزول قیمت سودآوری کنید، دکمه قرمز رنگ را کلیک کنید.

معامله بدون ریسک الیمپ ترید OlympTrade

بروکر الیمپ ترید معاملاتی را تحت عنوان معامله بدون ریسک الیمپ ترید در اختیار مشتریان قرار داده است. یک معامله بدون ریسک در واقع سرمایه گذاری شما را از ضرر حفاظت می‌کند.

اگر شما یک معامله بدون ریسک را فعال کنید که نتیجه‌ای منفی در بر دارد، میزان سرمایه‌ای که به آن اختصاص دادید،‌ به حساب شما منظور می‌شود.

هر معامله بدون ریسک دارای ارزش خود است که محافظت از سرمایه شما را محدود می‌کند و این قابلیت نشان دهنده‌ی اعتبار سایت الیمپ ترید است. فرض کنیم یک معامله بدون ریسک دارای ارزش 100 دلار است. در این حالت اگر معامله شما با شکست مواجه شود، تنها 100 دلار به حساب شما بازگردانده می‌شود،‌ حتی اگر میزان معامله شما 500 دلار باشد.

سوال بزرگ این است که چگونه به معامله بدون ریسک در الیمپ ترید دسترسی پیدا کنیم؟ معاملات بدون ریسک در واقع یکی از ویژگی‌ های باارزش پلتفرم الیمپ ترید ایران است.

اگر شما واریز بزرگی انجام دهید و به سطح متخصص یا Expert در الیمپ ترید برسید یا اینکه فعالیت زیادی از خود در حساب زنده الیمپ ترید نشان دهید یا در مسابقات الیمپ ترید شرکت کنید، شانس دریافت معامله بدون ریسک را خواهید داشت.

اصول موفقیت در معاملات الیمپ ترید

هیچ اصل یا قانون کلی برای معاملات سودآور در همه شرایط، وجود ندارد. با این حال اصولی وجود دارد که پیشنهاد می‌دهیم از آنها پیروی کنید تا احتمال موفقیت در معاملات الیمپ ترید را به حداکثر برسانید.

1 – قبل از هر چیز، مقدمات معاملات را در الیمپ ترید سایت یاد بگیرید.

2 – اگر می‌خواهید به طور حرفه‌ای به آموزش بپردازید،‌ خود را به سطح Expert در الیمپ ترید حرفه‌ ای برسانید و اجازه دهید یک تحلیل گر حرفه‌ای در الیمپ ترید شما را آموزش دهد.

3 – در وبینار های الیمپ ترید برای ویندوز حضور پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که هم وبینارهای مربوط به موضوعات تئوری را تماشا کنید و هم به وبینارهایی که در آن متخصصان معاملات واقعی انجام می‌دهند را دنبال کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

4 – استفاده از اندیکاتورها و ابزارهای تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را فراموش نکنید.

5 – در یک یا دو استراتژی الیمپ ترید مهارت پیدا کنید و آنها را در حساب دموی الیمپ ترید تست کنید.

6 – از سیستم و قوانین جبران ضرر استفاده کنید.

سیستم جبران ضرر الیمپ ترید Olymp Trade

سیستم جبران ضرر در واقع آسان ترین راه مدیریت سرمایه الیمپ ترید در هنگام انجام معاملات FTT است. اصول این سیستم به این صورت است که اگر معامله شما متضرر شد، حجم معامله بعدی‌تان باید 2 تا 2.5 برابر معامله قبلی باشد.

این یعنی در صورتی که معامله دوم برایتان سودآور باشد، ضرر قبلی جبران شده و حتی مقداری سود نیز کسب می‌کنید.

این رویکرد همینطور زمانی جواب می‌دهد که معاملات متضرر بیشتری گریبانگیر شما شود و نیازمند فوری مدیریت ریسک الیمپ ترید باشید.

برای مثال فرض کنید شما یک معامله 1 دلاری ناموفق داشته باشید. با سیستم جبران ضرر معامله بعدی شما باید 2.5 دلار باشد. اگر دوباره معامله ناموفق باشد، سومین بار باید 6.25 دلار معامله کنید.

حالا فرض کنیم که این معامله نیز متضرر باشد. در مرحله بعدی بهتر است در صورت نیاز به شارژ حساب الیمپ ترید خود بپردازید و یک معامله با 15.6 دلار باز کنید. اگر این معامله برای شما 80 درصد سودآوری به همراه داشته باشد، علاوه بر جبران ضرر معاملات قبلی، 3.23 دلار سود کسب خواهید کرد.

در نهایت با وجود اینکه تنها یکی از 4 پیش بینی شما درست از آب درآمد اما توانستید به سودآوری برسید. توجه داشته باشید این سیستم تنها در معاملات FTT نتیجه بخش است و پیشنهاد نمی‌شود در معاملات فارکس الیمپ ترید از آن بهره بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

سودآوری با معامله سهام الیمپ ترید

بروکر OlympTrade یک حالت اختصاصی برای معامله سهام در نظر گرفته است. در این حالت شما می‌توانید نمادهایی که قیمتشان به سهم های بازار سهام مرتبط می‌شود، معامله کنید و به کسب درآمد الیمپ ترید بپردازید.

در حالت سهام، نماد معاملاتی با همان قیمت سهام انتخاب شده در آن زمان، معامله می‌شود. شما می‌توانید در این حالت دو نوع معامله خرید یا فروش را انجام دهید.

در حساب واقعی الیمپ ترید سود یا ضرر به تغییرات قیمت سهام موردنظر از زمانی که نماد را خریداری می‌کنید تا زمانی که آن را می‌فروشید بستگی دارد. توجه داشته باشید که شما تنها می‌توانید نمادی را بفروشید که قبلا آن را خریداری کرده‌اید.

زمانی که در این حالت در کارگزاری الیمپ ترید برای اولین بار نماد مبتنی بر سهام خریداری می‌کنید، یک پوزیشن برای آن نماد باز می‌کنید. خریدهای بعدی به جای باز کردن معامله یا پوزیشن جدید، صرفا حجم پوزیشن را افزایش می‌دهد و فروش ها نیز از حجم پوزیشن کم می‌کند.

سیگنال های معاملات الیمپ ترید

یک سیگنال معاملاتی در واقع یک سیستم الگوریتمی است که برای شما پیشنهادهایی برای باز کردن معامله فراهم می‌کند. این پیشنهاد بر اساس تحلیل شرایط فعلی بازار با استفاده از چندین الگوریتم ایجاد می‌شود.

برای استفاده از سیگنال ها شما نیاز دارید که نماد معاملاتی موردنظر را در کابین الیمپ ترید انتخاب کنید. در ادامه یک بازه زمانی انتخاب کنید و یک معامله را در جهت پیشنهاد شده باز کنید.

سیگنال های الیمپ ترید شامل انواع مختلفی می‌شود و هر نوع معامله گری می‌توانید سیگنال سازگار با سبک معاملاتی خود را پیدا کند. اسکالپینگ یکی از انواع معاملات است که در آن معامله گران برای مدت کوتاهی معامله را باز نگه می‌دارند که اغلب این زمان از یک تا 5 دقیقه است.

سیگنال های متنوعی برای معامله گران روزانه نیز در پلتفرم الیمپ ترید در دسترس است که معامله گران به خرید و فروش نماد تا پایان یک روز می‌پردازند. بازه های 10 دقیقه تا 60 دقیقه در الیمپ ترید برای سیگنال های روزانه مناسب هستند و می‌توانید قبل از پایان روز به برداشت از الیمپ ترید بپردازید.

علاوه بر این سیگنال های معاملات سوئینگ نیز در الیمپ ترید در دسترس است که معامله گران به خرید و نگه داری نماد معاملات برای یک مدت طولانی تا 1 ماه می‌پردازند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

برخی سیگنال های الیمپ ترید در متاتریدر به صورت رایگان در دسترس معامله گران است. اما برای دریافت سیگنال های بیشتر و پیشرفته‌تر دو راه پیش روی شما است. راه اول این است که سطح خود را به پیشرفته یا متخصص برسانید و راه دوم خرید سیگنال ها از طریق بخش Market الیمپ ترید است.

بخش Market در بروکر الیمپ ترید مانند فروشگاهی است که شما می‌توانید در آن امکانات بیشتری برای معامله و تحلیل خریداری کنید. این خریداری از طریق یک حق عضویت در Market انجام می‌شود. همینطور می‌توانید با کسب امتیازات به خریداری امکانات در بروکر Olymptrade بپردازید.

سوالات متداول راهنمای سودآوری بروکر الیمپ ترید

معامله فارکس الیمپ ترید چگونه انجام می‌شود؟

برای معامله فارکس در الیمپ ترید ابتدا از منوی بالای کابین شخصی الیمپ ترید جفت ارز موردنظر خود را برای معامله انتخاب کنید. سپس میزان معامله را مشخص کنید. حالا طبق تحلیل و پیش بینی خود از روند قیمت در آینده، جهت معامله را از بین خرید و فروش انتخاب کنید. برای راهنمایی بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

معامله بدون ریسک الیمپ ترید چیست؟

بروکر الیمپ ترید معاملاتی را تحت عنوان معامله بدون ریسک الیمپ ترید در اختیار مشتریان قرار داده است. یک معامله بدون ریسک در واقع سرمایه گذاری شما را از ضرر حفاظت می‌کند. اگر شما یک معامله بدون ریسک را فعال کنید که نتیجه‌ای منفی در بر دارد، میزان سرمایه‌ای که به آن اختصاص دادید،‌ به حساب شما منظور می‌شود. برای آموزش افتتاح حساب الیمپ ترید با مشاوران ما از طریق شماره تلفن 00971588875100 تماس حاصل کنید.

بهترین سیگنال معامله الیمپ ترید کدام است؟

بروکر الیمپ ترید سیگنال های متنوعی را برای انواع معامله گران و سرمایه گذاران ارائه می‌کند. شما باید بر اساس سبک معاملاتی خود سیگنال ها را انتخاب کنید و آنها را بر روی ورود به معامله به کار بگیرید.

چطور در معاملات الیمپ ترید موفق شویم؟

یکی از مهمترین عناصر موفقیت آموزش است. بنابراین در وبینار های الیمپ ترید حضور پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که هم وبینارهای مربوط به موضوعات تئوری را تماشا کنید و هم به وبینارهایی که در آن متخصصان معاملات واقعی انجام می‌دهند را دنبال کنید.

سودآوری با سهام الیمپ ترید چگونه است؟

بروکر OlympTrade یک حالت اختصاصی برای معامله سهام در نظر گرفته است. در این حالت شما می‌توانید نمادهایی که قیمتشان به سهم های بازار سهام مرتبط می‌شود، معامله کنید. پس از معرفی بروکر الیمپ ترید در حالت سهام، متوجه خواهید شد که نماد معاملاتی با همان قیمت سهام انتخاب شده در آن زمان، معامله می‌شود. شما می‌توانید در این حالت دو نوع معامله خرید یا فروش را انجام دهید.

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1126
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 693
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,044
  • بازدید ماه : 1,826
  • بازدید سال : 10,465
  • بازدید کلی : 122,279